The days are like the wind, just blowing away.

HEjsan kära klass!
Igår bjöd våra treor på underbara terminsuppspel. Man kan inte annat än att bli imponerad av alla sångare, gitarrister, trummslagare, pianister o.s.v..
Själv tyckte ja att det var oerhört roligt att se =) och ja hade mina favoriter!!! men somsagt så ska alla våra treor vara jättenöjda med sina framföranden.

-Det har nått mitt öra att våran BEA nästan dog när hon hörde mr. HASSLE, en liten crush kankse?! hehe jo minsann simon kan och om jag inte minns fel så har han även kunnat få vissa andra ur våran klass att falla. kankse på grund av denna omänskligt underbara röst?! vem vet!!'

Klass ES1c har julpyntat elevrummet förfullt nu, på senaste tiden har man kunnat se malin, när hon hängde upp Jättejulgranskulan i taket, hanna när hon sprang runt borden med glitter eller tove som smög in en gose-tomte i fönstret.
Jag säger då det!, fortsätt jobba classmates. är det julpynt våra treor vill ha så är det JULPYNT dom ska få.



pussochkram // skvallerdam

Kommentarer
Postat av: Lena

När kommer misteln då? ;P

2008-12-05 @ 17:18:41
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Beaaaaa

Vadå en liten crush?

alla dör ju när simon sjunger hallååå!?:P

dessutom har jag en crush på en annan så.. nej.

2008-12-05 @ 20:19:07
URL: http://beadillon.blogg.se/
Postat av: Melanie

jag tror alla döööör när simon sjunger. när jag hörde honom på mukon i onsdags så var jag också kär i honom under de minutrarna han sjöng ;)

2008-12-05 @ 20:24:32
URL: http://youngster.blogg.se/
Postat av: eleonor

haha jag tror minsann inte att man kunde SE malin hänga upp kulan, eftersom hon inte var tillräckligt lång så var det en viss eleonor som fick göra jobbet. Cred till moi1 ;) haha. Alla dör när simon sjunger, han är väl för go!

2008-12-06 @ 00:11:55
Postat av: malin

haha.. jooo.. jag tror minsann också att alla dööör när simon sjunger!!! och vaddå eleonor, jag var faktiskt duktig nog att hänga upp jag med, men okej du hjälpte mig lite :P hahah sluta ta åt dig all ära tööönt ;) PUSS

2008-12-06 @ 20:46:54
URL: http://maliniettnotskal.blogg.se/
Postat av: eleonor

men tööönt bara för att DU är kort & inte kan klara dig utan min exlusiva hjälp! tur att jag tycker om dig & kulan ändå! ;) puss!

2008-12-07 @ 00:00:02
Postat av: Tove^^

har köpt (eller skickat mamma att köpa) massa (58st) julgranskulor för bilig peng på ikea så nu ska det anart glittra och glimma i elevrummet, och med jontes mistel blir det extra mys<3

2008-12-07 @ 10:29:02
Postat av: malllllllanbrallllan

HEHE, men Eleonor det är iblan posetivt att vara kort... till exempel att ite någon tittar in i ens näsborrar!!! + att jag gillar kulan och dig med lite grannnnnna =)



tummmen uppp för tovejulkulorälskare92 och jontzzvillkyssasoffentligt_45 PUSSSS

2008-12-07 @ 22:47:15
URL: http://maliniettnotskal.blogg.se/
Postat av: Ivan

Jag är så bra så jag kollar in allas näsborrar oavsett hur korta/långa personerna är! du kommer inte undan Malin.

2008-12-11 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0