hej på er sommarklasskompisar.

vi som är huvudansvariga för denna blogg är SÄMST. på riktigt helt jävla världelöst sämst. kanske med Z också,

vi lovar iallafall (med handen på hjärtat) att i höst kör vi igång igen. med mins ett inlägg i veckan. annars har ni tillåtelse att äta upp oss. seriöst. eller oj då. ni vet ju inte vilka det är!!!!!! m,ohamoha , men när skolan drar igång, drar även vi i spakarna och fortsätter på den fina listan efter malin berglund.
vi vill även påpeka att skvallret i höst blir i mängder! vi är väl förberedda.
P U ZZZZZZZZZ /stressande skvaller

Kommentarer
Postat av: Ibsalam (arab)

tsss

2009-07-26 @ 11:40:18
Postat av: honmedallakillarnaihanden

ni är sämst, bäst av de sämstatse<3 helt klart och mest troligt alltid, det bliver nog braver i höster, ni är nog goda att äta upp så det är nästan så jag hoppas på dålig uppdateringen, men nej blogginlägg give me<3 malin soundes gooodie<3



pussfrångreeeklandetisöder<3<3

2009-07-26 @ 20:23:05
Postat av: Lars Jacobsson

eeeh... jag , punkt blaaa bla osv.

kan ni inte bara skriva om brun skokräm? jag gillar brun skokräm.

2009-08-04 @ 14:10:27
Postat av: Jonas Asjab

Haha, ni har fellifisken!

2009-08-04 @ 18:40:34
Postat av: Anonym

ni är så jävla dåliga. ni håller inte ens vad ni lovat. ett inlägg i veckan va?

in your dreams.

det har gått en vecka och inte ett inlägg har kommit.

2009-08-21 @ 14:55:16
Postat av: Ivan

hej, jag är ett riktigt FAN av eran blogg. Ni är liskom så himla aktiva! jag kan läsa om er Hela tiden, för ni lägger ju upp ett nytt inlägg var 5 minut bestående av 5 sidor filosofiskt tänkande, eller hur? åh gud, kan ni inte skriva en bok eller något, ni är bäst, Älskar er!!!!!11oneoneett

2009-09-08 @ 00:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0