Lovisa Arkevid



Namn: Lovisa Arkevid
Ålder: 16år 16juni
Tidigare skola: Navesta, musikklass
Instrument: Sång och piano
Favoritfärg: röd (syns på min tröja)
Plats vid köksbordet: högra hörnet
favoritmat: skolmaten

Lovisa är en kul tjej, med mycket energi! hon skrattar högljudt och mycket när hon drar ett skämt. Lovisa har en speciell fallenhet för matematik, hon räknar redan matte B, där hon glänser med sina djupgående kunskaper, Nisse gillar henne starkt. På fritiden spelar hon handboll och går i kyrkan, det verkar hon tycka är väldigt roligt! Vi säger bara: lycka till med dina matcher och gudstjänster och så vill vi hälsa kram till henne också!

/ the skvallerliga


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, tackar för det :p men allt är ju bara skitsnack. Jag spelar inte handboll, min favoritfärg är blå och jag tycker inte alls om skolmaten. dessutom hatar Nisse mig :D

men annars var det ju roligt XD

2008-12-12 @ 18:22:05
Postat av: Melanie

coolt, jag fyllde 17år den 17juni i år :P haha

2008-12-13 @ 11:06:35
URL: http://youngster.blogg.se/
Postat av: malllllllllllllls

shiiiit vad colllllt, när jag fyllde tolv, fyllde jag 12 den 12 mars :P

2008-12-14 @ 12:59:54
URL: http://maliniettnotskal.blogg.se/
Postat av: Lena

Hahaha skvallertanterna borde kolla upp sina källor lite bättre XD HAHA



Och förresten så fyllde jag 13 den 13:e november ;P haha

2008-12-14 @ 13:11:33
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Ivan

min plats på köksbordet är också högra hörnet, om man vrider på det 180 grader.

2008-12-14 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0