Joy to the world!

Tjenixen där! Allt väl? Tänkte att idag är en ny dag, också en ny bloggdag. Vi har förjävligt massa skit på schemat, som till exempel en alldeles speciell "reader's log", ett argumenterande tal om något man har valt själv, till exempel att man inte ska äta, kulturhistoria, jäkla medeltid säger jag bara. hm, vad mer? ett engelskaprov närmar sig också. fyfasiken. Inte minst terminsuppspel som alla går och hackar tänder för. AAH! Sen har vi ju öppet hus i veckan också, oj oj oj!" vad det händer och fötter här alltså.

Jag hoppas att alla skolkersesteter och även ambitiösa esteter sätter sig och pluggar. eller nä, det hoppas jag nog inte. MOHAHAH! fan, det är kväll. sov goott mina älsklingar, hoppas ni inte är så stressade!?

kramar och bananer från en skvallerkärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0